

За Повратни информации 1) го одржуваме високи стандарди на квалитет 5 ЅВЕЗДИ, и се стремиме за 100% задоволството на клиентите! 2) Позитивни Повратни информации е многу важна за нас. (Прекумерна количина на плунка ќе се разредува гел е концентрација. 2) Неисправни предмети МОРА да БИДАТ пријавени и се враќа во рамките на гарантниот период (и во оригиналното пакување, ако е можно). По чистење, стави го на ладно и суво место за следниот пат. Бараме дека ќе контактирајте со нас веднаш, ПРЕД да ни даде неутрален или негативен фидбек. 4) На сликите кои се прикажани не се вистински објект и се за нашиот референца само. Исплакнете ги вашите заби со топла вода и да се споредат заби со сенка водич хартија повторно да се види како многу нијанси ќе се подобри. Транзит пати може да се разликуваат, особено за време на сезона. НИЕ НЕ ГО ПОПРАВИ ИЛИ ДА ГО ЗАМЕНИ ПРЕДМЕТИ СО ИСТЕЧЕН РОК НА ГАРАНЦИЈА.Погледне во огледало на задната страна на власта пак, споредувајќи ги вашите заби со сенка водич хартија, и снимање на која фаза се наоѓате. Ви благодарам многу за вашата поддршка.